tiistai 14. helmikuuta 2017

"Voisin kuunnella nauruasi soivaa kunnes sulaa ikijää tai yö on pysyvää"

Näin ystävänpäivän kunniaks ajattelin, että ois kiva tehdä jonkinlaista postausta meistä, musta ja Tonista. Jonkin aikaa piti pohtia erilaisia postausideoita, mutta päädyin nyt kertomaan teille meidän tarinan. Mikäs ois parempi ajankohta kuin ystävänpäivä. Mä en oikein oo koskaan viettänyt ystävänpäivää mitenkään erikoisemmin, mutta ajattelin kumminkin, että voisin teemanmukaisen postauksen kirjoitella sen kunniaksi :-)

Kaikki alko vähän alle kaks vuotta sitten. Oli 21.3.2015 ja olin lähössä mun parhaan ystävän Tarun (hyvää ystävänpäivää<3) kanssa baariin. Aloteltiin meillä ja pidettiin hauskaa. Muistan kuinka julistettiin, että tää ilta on meille eikä keskitytä poikiin. Päästiin baariin ja jo hetken päästä me löydettiin ittemme tanssilattialta, joittenkin poikien kanssa tietty. Tansittiin ja pidettiin hauskaa. Myöhemmin baaritiskille mennessäni näin siinä tiskillä jonkun söpön viiksekkään pojan, jonka olin jo nähnyt aiemmin tanssilattialla, joka ei valitettavasti silloin huomannut mua siellä. Huomasin, että tää viiksivallu oli Tarun kanssa samassa seurassa ja menin siihen jotain höpöttelemään, pienen taka-ajatuksen kanssa mahdollisesti. Taisin ehdottaa, että tää poika tilais mulle samalla juoman, kun tiskillä oli paljon porukkaa, enkä jaksais jonottaa, maksaisin tietty sitten sen omani. Leikkimielisesti hän sitten tönäs mua ja sano, että saan tilata itte juomani :-D Tästä "loukkaantuneena" vaadin hyvitykseks, että hän saa luvan tarjota mulle sen drinkin kerta tönäs mua! Baarimikko oli samaa mieltä mun kanssa ja niin meijän tarina alko. Siitä kelkasta, minkä Toni mulle tarjos.
Me nähtiin jo seuraavana iltana uudestaan. Mua jännitti, mutta ajattelin, että turhaan mä tässä jännitän, katotaan nyt mitä tästä tulee. Toni tuli meille ja katottiin leffaa White chicks...:-D Toni oli meillä aika myöhään, mutta passitin sen kumminkin kotiin nukkumaan, koska mulla oli seuraavana päivänä töitä. Aamulla kieltämättä vähän väsytti! Muistan, että me ei ihan hirveesti illan aikana mitään juteltu. Ollaan molemmat aika ujoja kumminkin, joten lähinnä kommentoitiin elokuvaa tai puhuttiin vähän jotain randomjuttuja. Taidettiin me kumminkin pusut vaihtaa, ennen kun Toni kotiin läks. Seuraavana päivänä Toni pyys mua kattomaan KooKoon peliä ja kun en ollut heti huomaanut viestiä, niin Tonin veli oli (kiusatakseen Tonia) laittanut mulle viestiä, että voisinko lähteä Tonin kanssa :-D Mentiin peliin Tonin ja Tonin iskän kanssa ja mua jännitti ihan hirveesti :-D Ei me taaskaan ihan hirveesti mitään pälätetty toistemme kanssa, mutta saatiin ainakin hyvät naurut, kun kesken pelin muistin, että mulla ois ollut hieroja ja olin unohtanut sen ihan kokonaan, minkäköhän takia :-) Seuraavana päivänä lähin abiristeilylle, mutta taisin aika paljon roikkua puhelimessa ja yrittää löytää kenttää, että mun viestit ois menny Tonille perille. Nähtiin taas jo saman päivän iltana, kun olin tullut risteilyltä. Perjantaina toin Tonin vihdoin kotiinkin näytille. Toi oli eka kerta, kun Toni jäi meille yöks. Siitä lähtien me nähtiin käytännössä aina, kun pystyttiin ja tutustuttiin koko ajan paremmin ja paremmin. Jossain vaiheessa toukokuuta taidettiin sopia, että seurustellaan "virallisesti", vaikka se olikin jo ollut molemmille selvää jonkin aikaa :-D
Me ei oikeestaan vietetä vuosipäivää sen mukaan, milloin alettiin seurustelemaan. Just sen takia, että raja on siinä niin häilyvä :-D Sen sijaan pidetään tota 21. päivää sellasenan merkkipäivänä. Silloinhan me tavattiin ja silloin kaikki alkoi. Nyt reilun kuukauden päästä tulee siis kaksi vuotta siitä, kun tavattiin. Vaikka ollaan oltu "vaan" kaks vuotta yhdessä, niin siihen on mahtunut hurjasti kaikkea. Me ollaan tehty meidän eka yhteinen etelänmatka, ollaan muutettu ekaan yhteiseen kämppään, menty kihloihin, jouduttu muuttamaan takas porukoille, kun vuokranantajat eros ja tarvi kämppänsä takas, muutettu toiseen, ja tän hetkiseen, yhteiseen asuntoon ja toivottavasti tästä ei tarvi pitkään aikaa muuttaa pois! Eihän se ikinä pelkillä ruusuilla tansimmista oo ja meilläkin on omat riitamme ollut. Onneks niistä on selvitty aina kunnialla, ja osataan riidellä aika nätisti, jos näin voi sanoa :-D Tolla tarkotan sitä, että se ei oo mitään järkyytävää huutoa ja tavaroiden paiskomista.
Oon niin ilonen, että oon löytänyt Tonin mun elämään. Kukapa ois arvannut, että se rakkaus löytyy sieltä kuuluisan Amarillon auringon alta, en minä ainakaan :-D Tonin vanhemmat on ihania ja Tonin mielestä mun äiti ja isi on ihania :-) Tullaan hyvin juttuun muittenkin perheenjäsenten kanssa ja se on ihan mahtavaa. Meidän vanhemmat tulee myös keskenään hyvin juttuun ja oon siitäkin tosi ilonen! Se on oikeesti tosi kivaa, kun voidaan viettää kaikki yhdessä vähän isommalla porukallakin aikaa :-)

4 kommenttia:

  1. Ootteppa herttasia ♥ Hyvää ystävänpäivää ♥

    VastaaPoista
  2. Ihanan oloinen pariskunta olette! Tuo White Chicks-leffavalintakin oli ihan loistava :D

    http://meikkiarsenaali.blogspot.fi/

    VastaaPoista