perjantai 17. helmikuuta 2017

Mut on haastettu

Noniin, johan se on munkin vuoro täyttää tää aikuisten kaverikirja! Sain haasteen Tarulta, kiitos siitä :-) Eiköhän mennä vaan suoraan asiaan ja katotaan, mitä saan näihin vastattua.

Nimeni on: Titta
Jotkut tosin kutsuvat minua: tinpe, titu, tipu, hitu
Olen syntynyt vuonna: 1996!
Lapsuuskotini lankapuhelimen numero: En kyllä muista, vaikka olinkin kova höpöttelemään kaikkien kanssa puhelimessa pienenä :-D
Pienenä olin varma, että minusta tulee isona: Tulen sytyttäjä tai Kookoon pelityttö......Ok, älkää kysykö :-D
Mutta isona minusta tulikin: Lukion oon käynyt ja tällä hetkellä oon noin puolessa välissä tradenomiopintoja Xamkissa, ja valmistun taloushallinnon puolelta!
Täydellinen puoliso: Noh tietty luotettava, hauska ja sellanen, joka ymmärtää mua silloinki ku en itte ymmärrä itteäni. Täähän ois ihan loputon lista, mutta eiköhän noilla pärjää!
Jos saisin lisätä tunteja vuorokauteen: Jaa-a, liikkuisin ehkä enemmän ja varmasti yrittäisin saada paremmat yöunet otettua.
Harrastan nyt: Lenkkeilyä ja tätä bloggailua pääsäntösesti. Välillä tulee käytyä valokuvailemassa, mutta en osaa laskea sitä tavallaan harrastukseksi :-D
Parin lasillisen jälkeen perjantai-iltana kuuntelen Spotifysta: Modern talking!
Noloin tv-ohjelma mistä pidän: Voi ei näitä on liikaa :-D Keeping up with the Kardashians ja kaikki Livin, Avan, Friin ja TLCeen hömppäohjelmat :-D
Bravuurini keittiössä: Hmm..."Titan salsakana" varmast!
Melkein hävettää kertoa, mutta itken aina kun: Oon ihan superherkkä ja itken käytännössä tosi helposti. Varsinkin Facebookin feedillä näkee nykyään ihan tosi surullisia juttuja ja uutisia ja välillä mulle tulee niistäkin tosi paha mieli. Välillä myös se, että ajattelen jotain epäreilua juttua saa mut itkemään. Epäreilulla en nyt tarkota "höh epistä toi on ostanut tänään uudet farkut, mutta mä en", vaan epäreilulla tarkotan kiusaamista, syrjintää, väkivaltaa...Kaikki ne epäoikeudenmukaiset asiat, joita viattomat ihmiset kärsii. Aika deep.
Lapsuuteni lempilelu: Niitä on monia! Belvillet oli kyl aika best<3
Lempilelu nykyään: Oisko se nyt sit puhelin ja tietokone..
Salainen paheeni: Jos tyhjennän tiskikonetta ja huomaan jonkun astian, mihin on jäänyt jotain pientä likaa, minkä sais ihan vaan pyyhkäsemällä pois, niin jätän sen aika usein vaan pesukoneeseen :-D Siks, koska ees yks astia vähemmän laitettavana kaappiin on jo voitto. Se voi peseytyä kunnolla sitte seuraavassa pesussa :-D
Viisaus jonka olen tähän mennessä oppinut: Tääkin on vähän tällänen deepimpi, mutta "Me eletään koko ajan, mutta kuollaan vaan kerran". Siinäpä vähän miettimistä.


Hyvää viikonloppua kaikille! :-)

4 kommenttia:

  1. Voi vitsit miten kiva näitä postauksia on lueskella! Haha mulla tohon tv-ohjelmakohtaan tulis täysin samat astaukset ja lisäksi vielä MTVn ohjelmatarjonta. Lukiossa kaikki kaverit aina höpöttelivät MTV:n ohjelmista, mutta meillä se ei ikinä näkynyt, joten nyt kun omassa kämpässä MTV näkyy, kirin menetetyt vuodet takaisin.. :'D

    http://anskisss.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla :-) Voi ei, näkyispä meilläkin MTV! Sieltä tulee kans ihan huippuohjelmia :-D

      Poista