perjantai 24. helmikuuta 2017

Vihdoin ja viimein...

...Sain mun pienen ikuisuusprojektin valmiiks. Kyse on siis mun hiuksista. Välillä ihmettelen, että miten mulla on vielä hiuksia päässä, sillä tää tukka on kyllä kokenut melkeinpä kaiken :-D Mun hiukset on ollut blondit, tositosi tumman ruskeat, melkeinpä vois sanoa mustat, punaset, ruskeat ja kaikkea siltä väliltä useat värinpoistot mukaanlukien. Nyt ehkä iän myötä oon vihdoin rauhottunut ja halusin saada hiukset aika lähelle omaa väriä. Tai no, oma värihän on se ei minkään värinen, maantienharmaa, että ei nyt iha sellaisia kuitenkaan. Tää on ollut ikuisuusprojekti siks, että oon jo kauan halunnut sellaset perusruskeat hiukset, mutta mun kärsivällisyys ei oo koskaan riittänyt. Oon tehnyt muutaman värinpoiston kotona, jolloin tulos on tietysti ollut sellanen "kauniin" keltanen tai oranssi. Ois pitänyt vaan samantien mennä kampaajalle hoitamaan asia :-D Lopulta aina länttäsin vaan uuden värin päähän ja kun keltanen/oranssi/punanen alko tulla haalistuneen värin alta esiin, ni ei muuta kun lisää väriä päälle! Mitä mun päässä on oikein liikkunut? :-D
Viime elokuussa kävin kuitenkin vihdoin kampaajalla ja kerroin mun vision siitä, mitä haluan. Selväähän se oli, ettei väriä kerta heitolla pysty muuttamaan. Tehtiin siis värinpoisto ja laitettiin vaan sävyte siihen pahimman keltasuuden päälle ja vähän värjättiin tyveä. Jostain kumman syystä kampaajalla tehty värinpoisto oikeesti toimi ja tuli miljoona kertaa parempaa jälkeä, kun mun tekemänä...Toissa viikolla ekan tilipäivän jälkeen lompakko antoi sen verran periksi, että pääsin pitkästä aikaa kampaajalle ja lyhensinkin hiuksia aikalailla. Ei siitä mihinkään pääse, että hyväkuntoset lyhkäsemmät hiukset on paremman näköset kuin pitkät, mutta huonokuntoiset hiukset. Sen lisäks vaihtelu virkistää ja viihdyn paremmin kun hyvin lyhkäsemmissä hiuksissa taas pitkästä aikaa. Toissapäivänä menin kuitenkin uudestaan kampaajalle ja tällä kertaa vuorossa oli värjäys. Kampaaja ymmärs, mitä haluan ja osas toteuttaa sen paremmin kuin hyvin ja nyt täällä on taas pitkästä aikaa tyttö, joka on oikeesti tyytyväinen hiuksiinsa :-)

 Miltäs mun uudet hiukset teidän mielestä näyttää? :-) Ja hei hyvää viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti