lauantai 11. helmikuuta 2017

Pientä piristystä arkeen

Mun on nyt pakko tulla esittelemään teille pari tän viikon ostosta, mihin oon ihan rakastunut. Kuten jotkut teistä ehkä muistaa, niin pääsin viime kuun alussa Ur&penn liikkeeseen töihin. Kyseessä on siis kello- ja koruliike, joten voitte varmaan arvata, mitä käy kun monena päivänä viikossa on siellä kellojen parissa työskentelemässä. Jep, mulla on ihan liian monta kelloa (ja korua), mitä sieltä haluan :-D Vihdoin ja viimein sain kumminkin ostettua sieltä sen kellon ittelleni! Se on niiiiin ihana<3 Samalla reissulla kävin vielä Veturin Lehdossa hypistelemässä Guessin tuotteita. En ihan hirveesti välitä tollasista merkkituotteista, mutta Guess on kyllä varastanut mun sydämen! Ja arvatkaa mitä mä satuin löytämään? Maailman ihanimmat kuoret mun puhelimeen. Siinä oli muutamia jäljellä ja niitä ihastuneena kattelin, ensin harmitti vaan kun ne oli suurin osa iPhoneille sopivia, mutta onneks siinä oli _yhdet_ kuoret, mitkä oli mun puhelimelle tarkoitettu. Oisitte nähnyt miten mun ilme kirkastui :-D Nyt täällä on yks ilonen tyttö uuden kellon ja puhelimenkuorien kanssa!
Kello: Jetset | Ur&Penn | 75€ 149,99€
Kuoret: Guess | Muotitalo Lehto | 32,36€ 35,96€
 Kuorissa on kätevästi myös kolme korttipaikkaa sisäpuolella :-)
Mulla oli kauheen vaikea valinta kahen kellon välillä. Lopulta kumminkin huomasi, kuinka hyvin kello sopii yhteen mun kihlasormuksen kanssa ja sen jälkeen valinta oli helppo!

 Mitä te tykäätte mun ostoksista?

8 kommenttia:

  1. Ompa nätti kello! Mulla on kans hakusessa harmaa kello, mutta ehkä hieman simppelimmällä kellotaululla! :-)

    VastaaPoista
  2. Tosi ihana kello! Se sopii kyllä nätisti sun sormuksen kanssa yhteen :)

    http://therewillbesunshine-emilia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Ihana toi Jetsetti!! Mä aloitin kanssa työt Tampereen Ur&Pennillä viime syksynä ja tän vajaan 4kk aikana oon ostanut 5 kelloa ja niin paljon koruja että ei mitään rajaa :D Nytkin mulla on niitä kevään uutuuskoruja mielessä, mitkä ostan kun seuraavan kerran meen käymään työpaikalla muuten kun töissä :D Ei siä voi olla joka päivä tuijottamassa niitä kaikkia ihania juttuja ostamatta muutamia itselleenkin! :D

    Ja onnea hei uudesta työstä, Ur&Penn on kyllä ihan mahtava paikka olla duunissa! :)

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Aivan ihana kello <3 Tarttisin itekki varmaan ton tapasen :D

    VastaaPoista