tiistai 21. helmikuuta 2017

14 Oscarin ehdokas

Heippa, tänään tuleekin sellanen postaus, mitä mun blogissa ei vielä olekkaan nähty! Kyseessä on siis elokuvasuositus. Näitä aina silloin tällöin näkee muiden blogeissa ja musta tälläsiä on ihan kiva lukea :-) Nyt silti itse elokuvaan. Kyseessä oli 14 Oscar ehdokkaan elokuva La La Land, enkä kyllä ihmettele noiden ehdokkuuksien määrää lainkaan. Kävin katsomassa elokuva mun äidin ja hänen kaverinsa kanssa ja onneksi käytiin. Katsoin ennen elokuvaa sen trailerin, enkä ollut niin varma, että onko se nyt katsomisen arvoinen. Oli se.
Kuva otettu täältä.
Mun mielestä se elokuva oli tosi kiva. Se oli romanttinen, muttei liian romanttinen. Se oli vähän haikea, muttei liian haikea. Elokuvahan on siis musikaali ja pituutta sillä on yli kaksi tuntia, mutta missään vaiheessa ei tullut sellaista oloa, että loppuispa tää jo. Vaikka kyseessä oli romanttinen elokuva, tykkäsin siitä, että se ei ollut liian ennalta arvattava. Kaikkea, mitä elokuvassa oli, oli just sopivasti, eikä mitään liioiteltu. Tästä musikaalista löysin yhden kauneimmista lauluista, minkä oon kuullut ja voin sanoa, että toi soi mun päässä ihan taukoamatta. Tän biisin voitte kuunnella tosta postauksen alusta :-)
 Kuva otettu täältä.

Jos yhtään tykkää musikaaleista (tai vaikka ei tykkäsikään) suosittelen tätä elokuvaa ehdottomasti. Tää oli niin hyväntuulinen ja jotenkin tosi ihana elokuva. Se oli kuvattu hyvin, siinä oli ihania maisemia ja ennen kaikkea siinä oli ihanat värit! Niin hassulta kun se kuulostaakin :-D Mun on jotenkin hirveen vaikee pukee sanoiks mun ajatuksia tästä elokuvasta ja se on vaan hyvä merkki. 

Onko joku teistä käynyt kattomassa tän elokuvan, jos on, niin mitä mieltä olitte? :-)


5 kommenttia:

  1. Kiva postaus! Elokuva arvostelut on best!! Tätä kyseistä leffaa en oo (ainakaan vielä) käynyt katsomassa, mutta oon kuullut tästä paljon kehuja :)

    VastaaPoista
  2. Suosittelen kyllä :-) Mulla ei ollut kauheen korkeet odotukset ja olin vähän varautunut siihen, ettei se ole hyvä. Toisin kuitenkin kävi!

    VastaaPoista
  3. Hei jee hyvä et kävitte kattoos! Iteki lauleskelen niit biisei päivittäin edellee vaikka siit on tyylii kuukausi ku sen näin. Ja se värimaailma oli kyl tosi ihana. On kyl jokaisen ehdokkuutensa ansainnu mun mielest! Kai meinaat katoo gaalan? :3 t. Viivi \,,/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep onneks! Just parhait ne biisit, varsinki city of stars, sen on pakko ainaki voittaa se Oscari<3 Joo ajattelin kyl itseasias, ensimmäist kertaa ikiin! XD

      Poista