perjantai 13. tammikuuta 2017

The best way to predict your future is to create it!

Mihin tää aika katoaa, viimisimmästä postauksestakin on jo yli viikko! Tuntuu, että aika on mennyt tosi nopeesti. Voi tosin johtua siitä, että mulla alko taas koulu ja koko alkuviikonkin olin töissä. Ei siis paljon jäänyt aikaa muulle ylimääräiselle. Mulla on itseasiassa pari postausta luonnoksissa, mutta ne oottelee vielä kuvia ja oikeeta ajankohtaa, joten päätin tulla kertomaan teille mun viime aikojen lemppariostoksesta, minkä löysin eilen. Nimittäin viikkokalenterista. Tigerissa ois ollut yks minkä halusin, mutta se kerkes jo loppua ennen ku mä sain sitä mun käsiini. Ehkä ihan hyvä niin, sillä eilen löysin vielä paremman. Ostin tän Glitteristä ja hintaa oli vähän alle 20€.
Oon ollut aina tosi huono käyttämään kalentereita, ostan sen ja merkkaan siihen ne tapahtumat, mitä sillä hetkellä tiedän ja sen jälkeen se jää vaan pyörimään jonnekkin, enkä ikinä jaksa pitää sitä ajan tasalla. Toivon tosiaan, että se on johtunut vaan siitä, että mun aikasemmat kalenterit on olleet epäkäytännöllisiä, ja että nyt oikeesti onnistuisin pitämään nykyisen kalenterin ajan tasalla :-D Tässä on paljon tilaa, tää on nätti ja tässä on just sellaset sivut kun haluan! Tarkotuksena ois pitää kalenteri täällä kotona näkyvillä, jotta molemmat voidaan merkata omat menot sinne ja jotta molemmat näkee, mitä tiedossa on seuraavilla vikoilla :-) Eli todennäkösesti mä merkkaan kaiken sinne ja Toni ei edes käytä koko kalenteria :-D
 Ens vikkollakin ois jo Saksan matka, enkä millään malttais oottaa! Mutta nyt jos alotan siitä puhumisen, niin tää postaus ei lopu koskaan :-D Joten eiköhän lopetella tähän ja lähtään viikolopun viettoon!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti