keskiviikko 4. tammikuuta 2017

Hyvin alkanut vuosi

Mun vuosi on alkanut aika vauhdikkaasti, sillä eilen mulla oli mun eka työpäivä. Ei siis pelkästään vuoden eka työpäivä, vaan ihan eka työpäivä mun uudessa työpaikassa! Sain muutama päivä ennen vuoden vaihtumista tietää, että pääsin Ur&Penn liikkeeseen töihin, vitsit miten ilonen uutinen se oli! Sillä vaikka meillä on melko alhanen vuokra, niin ei näillä pelkillä Kelan tuilla ihan hirveesti juhlita. Eli työt tosiaan tuli tarpeeseen, ihanaa kun taas alkaa saamaan rahaa oikeesti säästöönkin. Tänään oli mun toinen työpäivä ja paljon on jo kerennyt oppia uutta tähän mennessä. Työ vaikuttaa muutenkin kivalta ja vaikka se onkin jonkun verran erilaista, kun edellisissä työpaikoissa, niin perusasiat on suunnilleen samat, eikä ne tuota vaikeuksia :-) Nyt on kumminkin loppuviikko vapaata ja ens viikolla alkaakin taas koulu, jee...Onneks lukkari näyttää aika iisiltä! Tänään töitten jälkeen piti käydä ottamassa passikuvat, kun kauhukseni eilen huomasin, että passi meni viime kuussa vanhaks ja parin viikon päästä ois lähtö Saksaan :-D Onneks passin saamisessa ei ihan hirveen kauan kestä, tai ainakaan pitäis kestää! Nyt mä vähän lepäilen, ennen kun lähtään Tonin kanssa salille. Mukavaa loppuviikkoa<3
(Näin loppuun vielä kesäinen throwback näitten kiristyvien pakkasten vastapainoksi, rip tummat hiukset)

6 kommenttia: