sunnuntai 29. tammikuuta 2017

365 pikseliä

Heippa. Mä ajattelin tulla tänne jakamaan teille yhden idean. Törmäsin tähän year in pixels ideaan Sanasokkelossa nimisessä blogissa, ja ihastuin heti ihan täysillä ideaan. Niin hauska! Munhan oli sitten kanssa tehtävä oma versio tosta ittelleni. Nyt ollaan jo kohta helmikuun puolella, mutta jos joku haluaa vielä aloittaa, niin hyvin kerkeää!
 Itekkin tein ton vasta eilen, mutta en kestänyt ajatusta, että tosta jäis alkupää kokonaan täyttämättä, joten täytin sen omien muistikuvien, kalenterin ja päiväkirjamerkintöjen avulla. En malta oottaa, että pääsen tota joka päivä värittelemään, ja että miltä se vuoden loputtua näyttää! Jokainenhan voi tehdä tosta just omannäköisen ja päättää mikä väri kuvaa minkälaista tunnetta :-) Mun on varmaan käytävä vielä äkkiä ostamassa lisää tusseja, koska mulla jäi pari tunnetta kirjoittamatta, sillä multa loppu värit kesken :-D 
Sijoitin tän meidän makkarin kaapinoveen, siinä se on sellasella paikalla, että muistan sitä joka päivä täytellä :-) Mitäs te tykäätte ideasta?

2 kommenttia:

  1. Mä ajattelin tätä samaa ideaa mun bullet journaliin, mutten ole saanut vielä aikaiseksi. Tosi kiva idea, itse tuun toteuttamaan tämän ehkä vähemmillä vaihtoehdoilla, koska en kuitenkaan osaisi päättää, jos vaihtoehtoja on liikaa :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ihan hyvä idea että on vaan vähän vaihtoehtoja! Ei mee sitten liikaa miettimiseks :-)

      Poista