perjantai 27. tammikuuta 2017

Mihin mun rahat paloi Berliinissä?

Moikka! Kello on 00.14 ja vihdoin mulla on aikaa tulla taas blogin pariin. Reissusta kotiutumisen jälkeen ei oo ihan hirveesti aika riittänyt muuhun kun töihin ja kouluun. Tulin siis lauantaina kotiin ja samana iltana oli Tonin iskän 50-vuotisjuhlat ja sen jälkeen oon ollut sunnuntaina töissä, maanantaina oli onneks vapaa töistä sekä koulusta, mutta sitten oltiinkin taas töissä ja koulussa ti-pe! Seuraavan kerran meen onneks vasta ens tiistaina töihin, niin saanpahan vaan olla tekemättä mitään muutaman päivän. Tänään aamulla kumminkin kerkesin jo sen verran valmistella tätä postausta, että sain kuvat otettua. Vuorossa on siis (kuten otsikostakin varmaan voi päätellä) Berliinin ostosten esittelyä :-)
Alotetaan tällä, mikä tuli oikeesti tarpeeseen. Eli vyö ja just vielä nimenomaan tollanen punottu vyö. Mulla on yks ton tapanen, minkä oon ostanu joskus ihan tolkuttoman monta vuotta sitten, ja oli jo korkee aika saada sille seuraaja! Tykkään noista punotuista siks, että sen saa just niin tiukalle kun haluaa, eikä tarvi säätää reikien kanssa. Primark | 4€

Uus juomapullo, mikä on kätevästi litran kokonen, joten yritän juoda vähintään ton kerran päivässä tyhjäks! Toi väri on ihana ja tykkään, kun toi on kovaa muovia. Primark | 4,50€

Tää mun oli vaan ihan pakko tuoda Tonille tuliaiseks :-D Fan world | 7,99€

Tuliaisista puheen ollen, tässä on Tonin loput tuliaiset. Kaks kappaletta korttipakkoja ja mersun pienoismalli. Korttipakat tuli todella tarpeeseen, koska tykätään pelata korttia usein ja meidän edellisestä pakasta oli hävinny jo niin paljon kortteja, ettei niillä voinut pelata. Ja toi mersu oli vannoutuneelle mersumiehelle ihan oiva valinta! Pelikortit x2 Berlin | 5-6€ Mersu Lentokentän Tax-free | 18,90€

Tää ehdottomasti maailman välttämättömin ostos! :-D Eli pelkkä hiuspyyhe. No onhan toi nyt söpö ja ihan kätevä, ei tarvi kulkea hirveen painavan pyyhkeen kanssa suihkun jälkeen. Primark | 2€

Ihan supersöpö pikkulaukku. Kätevä baariin ja miksei muutenkin. Primark | 7€


Ja tietty piti ostaa kyseiseen laukkuun sopiva lompakko. Mun tänhetkiset lompakot ei sinne ois mahtunu, joten oiva löytö siis. Primark | 2€


 Ainut vaate minkä ostin, mutta sitäkin söpömpi. Oon ihan rakastunut tohon, toi on niin mukavakin päällä ja sopii kaiken kanssa! Primark | 13 €
Ja sitten vielä aivan ihana luomiväripaletti. Koitin tota jo heti lauantai-iltana niille synttäreille ja ainakin näin yhden käyttökerran jälkeen voisin todeta tän olevan hyvä ostos. 
 Nättejä sävyjä ja kesti hyvin, eikä karissut pitkin naamaa illan aikana! Douglas | 12.99€






2 kommenttia: