maanantai 16. tammikuuta 2017

Se on täällä!

Ai mikä? No mun uus kamera<3 Nyt mulla on vihdoin kunnon kamera, millä saan hyvälaatusia kuvia. Pieni parannus siis bloginkin puolelle, kun alkaa tulemaan parempilaatusia kuvia, jes! Sain kameran iskältä synttärilahjaks, vähän jälkikäteen. Niin oli tarkotuskin, sillä ollaan molemmat Facebookin kamerakirppis ryhmässä ja ollaan tutkailtu sen julkaisuja sillä silmällä, jos sieltä löytyis mun tarpeisiin joku sopiva kamera. Nyt sitten vihdoin löyty ja tänään mä sen sain. Pakkohan sitä oli heti vähän testailla ja tykkään kyllä kovasti. Kameran malli on siis Canon eos 600d.
Käytetty versio sopii mulle tällä hetkellä paremmin kun hyvin, pääasia on että se toimii :-) Oon myös tosi ilonen, että kerkesin saada tän ennen Saksan matkaa :-) Iskällä ittellään on myös Canonin järkkäri joten iskän objektiivit käy myös mun kameraan, jos joskus on tarvetta niille. Eli ei ainakaan heti tarvi ostaa omia objektiiveja! Nyt ei muuta kun innokkaana kuvailemaan, kiitos iskä<3


2 kommenttia:

  1. Sain itse joululahjaksi uuden järkkärin vanhan tilalle ja siitä oon ollu ihan fiiliksissä. Tuo käytettynä ostaminen on kans tosi fiksua, kun vähän halvempikin riittää blogikameraksi:) Liityin blogisi lukijaksi.

    enazupreme.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uus kamera on kyllä aina kiva! :-) Kiitos kommentista ja teretuloa lukemaan!

      Poista