perjantai 6. tammikuuta 2017

Tasan vuosi sitten...

...Oltiin just laskeuduttu Tonin kanssa Las Palmasin lentokentälle. Viikon loma ootti meitä Gran Canarian lämmössä. Matka oli meidän ensimmäinen yhteinen ulkomaanmatka ja Tonille ensimmäinen etelänmatka, kyllä meitä aikalailla jännitti! Loma vietettiin Puerto Ricossa ja voi että se oli ihana paikka. Haluttiin lämpöön ja sitä saatiin, parhaimmillaan oli 30 astetta lämmintä, ja kertaakaan ei viikon aikana satanut, onneksi! Tänäkin vuonna pakkaset on kovimmillaan just tällä hetkellä ja niin oli viimekin vuonna. Päästin siis just pahimpia pakkasia pakoon. Haluttaisiin ihan sikana takasin tonne ja jos rahatilanne ois erilainen, niin varmasti oltais lähetty. Vanhoja kuviahan on ihana katella, mutta valitettaasti tän reissun kuvia mulla ei oo paljon enää jäljellä. Sain nimittäin siirrettyä kaikki kuvat mun uudelle ulkoiselle kovalevylle ton reissun jälkeen, kerkesin valita ne kuvat mitkä haluan teettää ja sen jälkeen mun ulkonen kovalevy hajos. Ajattelin vielä kuvia siirtäessäni ulkoselle kovalevylle, että emmä vielä näitä mihkään varmuuskopioi, tää levyhän on ihan uus. Noh, ihan uus levy otti ja hajos :-D Onneks sain kumminkin osan kuvista teetettyä ja tietty jonkun verran on puhelimessakin kuvia, mutta suurinta osaa en saanut pelastettua ja sekös mua harmittaakin. Selailin tänään ton albumin läpi ja ajattelin sieltä kumminkin muutaman kuvan ottaa tänne bloginkin puolelle :-)
 Ei meillä ollut huonot näköalat ainakaan :-)
 Toi mun mekko on niin ihana, en malta oottaa, että on taas kesä ja pääsen sitä käyttämään!
 Toi vesipuisto oli ihan mahtava ja viihdyttiinkin siellä aika kauan. Iltasin käytiin aina samassa baarissa drinksuilla ja pelaamassa korttia, äääh haluan takasin!
 Nääkin kuvat on paljon hienommat koneen näytöltä, kun albumissa, saati sitten kännykällä otettuna...

Tällästä postausta tällä kertaa. Vanhoja aikoja on kiva muistella, vaikka eihän vuos sitten tapahtunut asia niin kovin vanha oo :-D Kumminkin oli ihana palata hetkeks noihin muistoihin, se oli mun elämäni yks ihanimmista viikoista<3 Toisaalta kumminkin iskee ihan hirveä matkakuume ja sellanen olo, että pakko päästä täältä pois jonnekkin taas lataamaan akkuja. Joten vähän ristiriitaisissa tunnelmissa mä lopetan tän postauksen ja meen laittautumaan äitin synttäreitä varten!

6 kommenttia:

  1. Niin nättejä lomakuvia!

    www.tiiaemilia.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Niin ihana postaus!! Pääsispä just nyt lähtee johki lämpimään!!

    http://millatt.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Todella viisasta ottaa kuvia albumiinkin talteen! Niihin on niin helppo sitten palata :-) Mulla on tällä hetkellä todella kova matkakuume... Ihania kuvia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, oon aina tykännyt ns. oikeista kuvista :-D Jotenkin tuntuu, että ne on pysyvämpiä. Kiitos! :-)

      Poista