perjantai 16. joulukuuta 2016

Kuvia vuosien varrelta

Heissulivei! Mulla on tänään synttärit, täytän pyöreitä! 20 vuotta sitten tänään mä synnyin, ja sen kunniaks mä ajattelin tehdä teille tälläsen postauksen, missä on musta joka vuodelta joku kuva :-) Sen lisäksi saatte musta myös 20 faktaa, niin saatte ehkä tietää musta jotain, mitä ette vielä tiedä :-) Ajattelin ensin tehdä vaan jommankumman, kuvat tai faktat, mutta miksipä ei molempia? Kaikki faktat ja kuvat ei liity toisiinsa, mutta musta tää oli ihan hauska idea! Kuvat menee tietysti aika järjestyksessä, eli eka kuva on otettu tasan 20 vuotta sitten :-)

1) Mulla on kaks siskoa ja mä oon meistä se nuorin! 2) Oon saanu kokea sen onnen, että mun ei oo ikinä lapsena tarvinut muuttaa, vaan oon saanut asua samassa kodissa siihen asti, kun muutin Tonin kanssa yhteiseen asuntoon. 3) Ekan yhteisen kämpän kanssa kävikin sitten huonompi tuuri, ja kerettiin asua vaan kolme kuukautta meidän ihanassa kämpässä. Vuokranantajille tuli ero ja tarvivat kämppänsä takasin. 4) Multa ei oo ikinä murtunut tai mennyt poikki mikään luu. *koputan puuta*

5) Mun tenttiviikko loppu tänään ja myös joululoma alko, oon siitä ihan sika onnellinen<3 6)Rakastan matkustelua ja mun unelma on, että pääsisin ees kerran joka vuos ulkomaille! 7) Ekan kerran oon käynyt ulkomailla 4 vuotiaana. 8) Oon tosi tempperamenttinen. Suutun ja ärsyynnyn välillä aivan älyttömän pienistä jutuista, mutta onneks oon myös nopee leppymään :-D Eniten tästä mun tempperamenttisuudesta on saanut kärsiä Viivi, mun vanhemmat ja Toni. Kavereille en jostain syystä kehtaa/viitti kiukutella, vaikka välillä ehkä oonkin ollut vähän liiankin kiltti. Oon oppinut vähän tästä luonteenpiirtestäni pois, mutta ei sitä musta kokonaan saa lähtemään, eikä tarvikkaan, se tekee musta sen, mitä oon.

9) Mulla ei oo vieläkään oikein kunnollista käsitystä siitä, mitä haluan tehdä työkseni. 10) Mulla on tosi herkät polvet. Jep, polvet...inhoan jos joku esim. koskee niihin. Sillon kun Toni haluaa mua kiusata, niin ensimmäisenä se ottaa mun polvista kiinni :-D 11) Kutian myös tosi herkästi. 12) En osaa aivastaa hiljaa, se on useimmiten sellanen järjetön karjasu.

13) En tykkää hirveesti opiskelusta, kävisin mielummin töissä. Silti mä opiskelen ammattikorkeakoulussa, koska tavallaan haluun sen alta pois mahollisimman nopeesti. Lukion päättötodistuksella, kun ei hirveesti töitä saa. 14) On opiskelussa hyvä puolensakin, rakastan meidän opiskelijahaalareita ja musta on kiva ommella merkkejä kiinni niihin! Onhan ne opiskelijabileetkin kivoja, vaikka aika pieniä verrattuna isompiin kaupunkeihin :-D 15) Mulla on luonnostaan ihan maantienharmaan väriset hiukset. Nuorempana ne oli enemmän vaaleet, mutta sitten ne alko harmaantumaan :-D Ala-asteella muistaakseni kutosluokalla sain värjätä ekan kerran hiuksia, kun kyllästyin mun "ei minkään värisiin" hiuksiin. Kyseessä oli tietty vaan sellanen kevytväri. 16) Sen jälkeen mulla onkin ollut montaa eri väriä päässä. Oon ollut blondi (tai noh, voiko kellertäviä hiuksia ees blondiks kutsua:-D), brunette, punapää ja onhan tää pehko joskus ollut melkein mustakin. Ja tietty kaikki ihme värit siinä välissä kun oon blondannut, oi niitä aikoja :-D

17) Inhoan Uuno Turhapuro-leffoja, mutta sovittiin Tonin kanssa, että kummatkin saa valita elokuvia ja ne katotaan yhdessä. Mä valitsin Harry Potterit, mistä Tonikin huomas tykkäävänsä. Toni valitsi Uuno leffat...jee... 18) Oon ihan koukussa Kim Kardashian Hollywood kännykkäpeliin :-D Oon pelannut sitä jo yli vuoden. 19) Halusin lukiossa vaihtoon, mutta vaan ajatuksen tasolla. Emmä oikeesti ois ollut valmis mihkään lähtemään. Tällä hetkellä kumminkin työharjoittelu ulkomailla houkuttelee ja elämäntilanne on aika erilainen kuin lukiossa ja voisin ihan hyvin lähteäkkin, mutta saas nähä, mitä tapahtuu! 20) Musta on outoa, että tänään oon elänyt ja ollut tässä maailmassa 20 vuotta. Ikäkriisiä ei kumminkaan ole, mutta mua huvittaa, että vaikka oonkin elänyt 20 vuotta, niin enhän mä muista niistä alkuvuosista mitään :-D Seuraavat 20 vuotta tulee varmasti olemaan hyvin erilaiset, kun ekat 20 vuotta, mutta innolla jään oottamaan, mitä ne tuo tullessaan :-)

Ja tän näkönen mä oon nyt :-) Nyt alan valmistautua mun synttäriiikonloppuun, jee! Mukavaa viikonloppua teillekkin :-)

8 kommenttia:

  1. mulla on kyllä maailman söpöin ystävä ♥

    VastaaPoista
  2. nää postaukset on aina yhtä hauskoja :-D ja hyvät synttärit näin vähän jälkikäteen <3

    VastaaPoista
  3. Oi miten ihana postaus! Ihana toi 9. kuva! :-D <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että tykkäsit :-) Haha kiitos :-D Ja kiitos kommentista<3

      Poista
  4. Missä AMK:ssa opiskelet? ja mitä alaa? Itsekin haluaisin jo omat haalarit.

    www.believemydestiny.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Opiskelen liiketaloutta taloushallinnon puolella!

      Poista