torstai 15. joulukuuta 2016

Anteeksipyyntöni teille!

Heippa. Tänään mä sain selville yhden jutun. Kaikkihan muistaa, kun bloggeri uudistui tässä jokunen aika sitten. En ollut kovin innoissani asiasta, niinkuin ei kovin moni muukaan. Mulla meni esimerkiksi ihan kokonaan ohi se, että blogger ei enään ilmoitakkaan hyväksyttävistä kommenteista. Tai ilmeisesti sähköpostiin tulee ilmoitus, mutta ne menee mulla semmoseen postiin, mitä en käytä juuri yhtään. Tykkäsin paljon enemän siitä, että se näky heti bloggerissa, kun joku oli käynyt kommentoimassa. Tänään sitten kun näin mun parasta ystävää, niin tuli puheeks just bloggerin uudistuminen ja siinä samalla Taru kysy, että miks en oo julkassut hänen lähettämäänsä kommenttia? Mun vastaus oli, että ei mulle oo mitään kommentteja tullut. Sitten kun aloin miettiä tarkemmin, niin älysin, että eihän mulle oo tullut pitkään aikaan yhen yhtäkään kommenttia. Noh, Taru sitten viisampana kerto, että tän uudistuksen myötä, ilmotukset tulee sähköpostiin tai vaihtoehtoisesti pitää käydä tuolta sivupalkin kautta kattomassa kommentit. Tyhmä järjestely mun mielestä. Nyt haluankin siis pyytää anteeksi, että mä en oo julkassut teidän kommentteja saati sitten vastannut niihin! En siis tietenkään tahallani tätä tehnyt, en vaan oo huomannut niitä! Onhan toi nyt kumminkin vähän noloa, kun kommentteja oli viime kuun puoleltakin, mitä en ollut huomannut! Nyt viisaampana oon vaihtanut mun sähköpostiosoitteen, minne ilmoitukset tulee ja tiedänpähän myös mistä niitä voi bloggerin kautta tarkkailla :-D


KIITOS JA ANTEEKSI<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti