lauantai 10. joulukuuta 2016

Kuulumisia

Hellou! Tuntuu, että kulunut viikko on mennyt tosi hitaasti. Johtuu ehkä siitä, että mulla oli muuten koko viikko vapaata, ainoastaan torstaina oli pari tuntia koulua. Suunnitelmahan oli, että ahkerasti lueskelen ens viikon tenttejä varten, mutta ei se nyt ihan niinkään mennyt :-D Onneks ei oo kauheen hankalia tenttejä tiedossa ja tänään jaksoin jo alkaa lukea niihin. Mitä mä sit oikeestaan tein koko viikon? Chillailin, tein jotakin koulujuttuja, askartelin joulukoristeita ja -lahjoja ja sisustin meidän asuntoa taas vähän joulusemmaks! (Joulusemmasta sisustuksesta vähän myöhemmin, kun kerkeen ottaa valosan aikaan kuvia!)


Mun lauantaihin on kuulunut tällä kertaa rento aamu viikon salkkareita katsellen, hyvän ruuan tekeminen, tentteihin lukemista ja lenkilläkin käväsin! Haha joo, lenkillä olikin vähän huono tuuri, kun onnistuin tiputtamaan puhelimen mun taskusta. Näyttö edellä tielle mikä on täynnä hiekotushiekkaa, tietenkin. Näyttö on nyt siis hajalla, mutta onneks puhelin ees toimii. Asian valoinen puoli on se, että saan uuden puhelimen n. 60 eurolla, koska mulla on Elisan laiteturva tohon puhelimeen, ja näköjään ihan aiheesta :-D Rikkoutuneesta puhelimesta tuli mieleen mun kamera. Viime perjantaina löysin vihdoin mun kameran laturin ja sain akut täyteen. Testasin sitä illalla, että varmasti toimii ja voin ottaa sen Jyväskylän reissulle mukaan. Hyvin toimi! Mitä kävi lauantaina, kun aloin ottamaan kuvia Jyväskylässä? No, ei toiminut koko kamera enää! Virta meni päälle, mutta näyttö oli ihan pimeä... Kamera on tietty vanha jo, mutta harmittihan se, kun ajattelin, että vihdoin saan kunnollisia ja hyvä laatuisia kuvia blogin puolelle. Joten toistaiseksi saatte tyytyä vielä kännykkäkuviin. Nyt mä kumminkin vielä yritän vähän lukea ja sitten vaan rentoutua!

Hyvää viikonloppua teille<3

4 kommenttia:

  1. Ihanan rennon kuuloinen lauantai sulla! Harmi toi puhelin ja kameran tosin :(

    http://fiiaelina.blogspot.com.au/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, onneks sain jo tiistaina uuden tilalle :-) Pahoittelut, että vastaamisessa kesti!

      Poista
  2. Oi ootpas kaunis ja tuo sun neule on ihana! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon sulle :-) Mäkin tykkään, se on joku ikivanha, minkä oon ostanut Kappahlista :-D Pahoittelut, että vastaamisessa kesti!

      Poista