perjantai 2. joulukuuta 2016

Jouluhöpöttelyä

Moi. Mä ajattelin kirjotella vähän mun joulufiiliksistä. Muutamina viime vuosina en oo jotenkin ollut niin innoissani joulusta. Tottakai oon aina tykännyt joulusta ja siitä, että saan viettää sitä mun ihanan perheen kanssa. Joululaulut on lähinnä vaan ärsyttänyt (ja ärsyttää kyllä vieläkin..), enkä oo kokenut mitään kovinkaan suurta intoa esim. koristelun suhteen. Joulukuusen koristelu on kumminkin aina ollut musta kivaa. Tänä vuonna jokin on kumminkin muuttunut. Mä oon jo aika innoissani joulusta ja siitä, että saan laittaa meidän oman kodin joulusen näköseksi, saan ostaa just sellaset koristeet, kun itte haluan. Nyt kun ollaan jo joulukuun puolella, niin voin pikkuhiljaa alkaa muokata kodin sisustusta joulusemmaksi. Pikkuhiljaa kylläkin, koska raha tulee tässä(kin) aika nopeesti vastaan :-D Tällä hetkellä mulla on jo pari punasta kynttilää ja vähän jouluvaloja ja joulunen pöytäliina. Tänä aamuna itseasiassa löysin yhdestä blogista ihanan DIY joulukoristeohjeen ja ajattelin kokeilla sitä, mutta siitä myöhemmin. DIY:stä puheen ollen, teen osan joululahjoista itse, ja osan oon nyt saanut valmiiksi ja ne onnistu paremmin, kun osasin oottaa. En valitettavasti voi lahjaideoitani tänne jakaa, sillä osa mun perheenjäsenistä lukee mun blogia! Joulun jälkeen voin kyllä jakaa teille ohjeita ja ideoita, vaikka sitten ens vuotta varten :-)

Joulukortit oon saanut jo melkein kaikki tehtyä :-) Päätin tänä vuonna askarrella ihan itte!

Tosi monessa blogissa on joulukalenteriteema näin joulukuussa, ite en kumminkaan kerennyt toteuttamaan minkään näköstä joulukalenteria. Itse asiassa nää joulukalenterijutut ei ees oo mitenkään mun lemppareita, mutta osa on toteutettu hyvin, jolloin niitä on ihan kiva lukea. Saa nähdä ryhdynkö itse ens vuonna väsäämään blogiin joulukalenteria :-) Nyt mä lähen kumminkin siivoamaan ja asettelemaan mun pieniä joulukoristeita, että kerkeisin laittamaan ne ennen kun Toni tulee töistä! Alkuviikosta tuun varmasti kertomaan meidän pienestä reissusta, mikä tehdään iskän ja mun siskon, Viivin kanssa nyt viikonlopuna, stay tuned :-)

 Toi kasvi on niin söpö<3

8 kommenttia:

  1. Mikset kuvannu sun modernii taidekynttilää??? :--D höhöö eivaa, vähäks soma kukkakasviasia!

    VastaaPoista
  2. Kivoja kuvia niinkuin myös tää postaus!

    www.tiiaemilia.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :-) Pahoittelut, että vastaamisessa kesti!

      Poista
  3. Mulla on ihan sama ongelma DIY joululahjojen kans - ei viiti jakaa blogissa vaikka haluais, ku lahjansaajista moni lukee omaa blogia :D

    ♥: Linda/Revontulipalo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, no mutta joulun jälkeen sitten ideat kiertämään! :-D Pahoittelut, että vastaamisessa kesti!

      Poista
  4. Ihanan jouluisia kuvia <3 Tuo kasvi on tosiaan söpö, mikä sen nimi on? Itseltä löytyy joulukaktus ja se on jopa vuoden pysynyt hengissä! :-D Kukinta on vaan vähän myöhässä tänä vuonna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ! Tarkkaa nimeä en kyllä muista, mutta Tokmannilta löyty ja joku mehikasvi tuo on :-) Pahoittelut, että vastaamisessa kesti!

      Poista