perjantai 31. maaliskuuta 2017

Viikon kuulumisia

Heippa! Tää viikko on mennyt jotenkin taas ihan älyttömän nopeasti :-) En valita, koska tästä tulee hyvä perjantai! Mulla on lyhyt iltavuoro ja sen jälkeen mennään mun siskojen kanssa House of Rockiin kattomaan meijän enon bändin keikkaa. En ookkaan vielä päässyt niitä livenä näkemään, koska joko oon ollut alaikänen enkä päässyt baariin tai sitten mulla on ollut jotain muuta menoa.
Tääkin aamu on ollut niin ihana. Sai heräillä rauhassa, käydä kunnon hikilenkillä ja sen jälkeen laittautua oikein kunnolla iltaa varten :-) Yleensä en tälläsissä meikeissä mee töihin, mutta koska töitten jälkeen tulis liian kiire laittautua, niin tällä kertaa mennään täydessä tällingissä töihin :-D Yleensä en vaan jaksa meikata ennen töitä näin paljon, ei tälläsessä meikissä siis mitään vikaa ole, miksei töihin tän näkösenä vois mennä! Tällä hetkellä vaan luukutan kunnon hyvän mielen musaa ja mulla on vaan niin hyä fiilis<3 Laitetaan tähän vielä parit kuvat :-)

 Tää oli mun maanantain asu ja tykkäsin siitä ihan sikana! Maanantai oli kans älyttömän hyvä päivä :-)

 Ja tässä on tän päivän asu. Ton mekon ostin pari päivää sitten BikBokista vaan kympillä! Tää on kyllä niin mukava päällä, että ei mitään rajaa.

Hyvää viikonloppua teille!<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti