torstai 6. huhtikuuta 2017

Korut järjestykseen!

Vihdoin mä sain ostettua mulle ihanan korurasian! Oon katellut monia ja tiedostanut, että jonkun korurasian tarvin, kun oon taas alkanut käyttämään paljon koruja ja sitä myötä myöskin hankkinut niitä jonkun verran :-D Meille tuli tiistaina töihin uusia korurasioita ja ihastuin niihin ihan täysin ja tänään sitten ostin sen<3
 Mä en vaan kestä, miten toi voi olla niin nätti :-D Tiesin heti tän nähtyäni, että tää mun on pakko saada! Tossa on kivasti tilaa, varsinkin kelloille ja käsikoruille! Pakko varmaan hankkia pari kelloa lisää, että saan lippaan täyteen...8-) Itseasiassa oon jo jonkun aikaa katellut yhtä ihanaa kelloa, mutta ootellaan nyt vielä, eikä tuhlata kelan tukia heti yhdeltä istumalta!
Vihdoin saan korut ja kellon jonnekkin fiksuun paikkaan siististi ja selkeesti, enkä vaan vessan peilikaapin hyllyille sikinsokin!

 Tykkäättekö te tästä, mielyttääkö silmää? :-)

8 kommenttia:

  1. Hitsi kuin hieno! Munkin ois kyllä aika hankkia uus korurasia, vanhassa kun ei mee enää kansikaan kiinni :D Noita koruja vaan jostain syystä kertyy iha liikaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojoo, sit vois ehkä ostaa uuden :-D Joo niitä on kyllä niin helppo hamstrailla!

      Poista
  2. Ompa nätti korurasia ja ihania koruja :-)

    VastaaPoista
  3. Ihana korurasia, mäkin tarvisin itse jonkun koska tällä hetkellä mulla on kaikki joko yhdessä laatikossa sekaisin tai ympäri kämppää missä sattuu, joten en joko mun korut on ihan solmussa tai en löydä sitä mitä haluan haha.

    ☽ Hiuksissa Hiekkaa ☾

    VastaaPoista
  4. Ihana korurasia ja ihana blogi sulla muutenkin! Jäin seuraileen. :)
    ps. Meillä näyttäis olevan saman nimiset miehetkin! :D

    <3 Noora

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :-) Haha, noniin sehän sattui sopivasti :-D

      Poista