sunnuntai 19. maaliskuuta 2017

4 ostosta Toripäiviltä!

Heippa, ja mukavaa sunnuntaita! Mun viikonloppuun on kuulunut paljon kauppakeskus Veturissa oleilua :-D Lauantaina olin töissä ja tänään kävin kattomassa Toripäivien meininkiä asiakkaan näkökulmasta. Toripäivät oli siis koko viikonlopun ajan, perjantaista sunnuntaihin ja siellähän oli vaikka kuinka paljon ohjelmaa ja tarjouksia, ja sitäkin enemmän ihmisiä! Tänään menin ensisijaisesti kumminkin kattomaan huutokauppakeisarin Aki Palsanmäen pitämää hyväntekeväisyys huutokauppaa :-D Tunnustan, että aluks en tykännyt yhtään koko ohjelmasta, mutta koska Toni kattoo sitä niin usein, niin on itekkin tullut kateltua ja sitä myöten jopa alkanut pitää ohjelmasta! Olihan se ihan hauskaa kateltavaa livenäkin. Huutokauppa katottiin mun siskon, äitin ja iskän kanssa ja sen jälkeen mentiinkin syömään Tonin ja muutaman muunkin kanssa Pizzabuffaan :-) Sen jälkeen menin vielä itekseni kiertelemään kauppoja ja kyllähän sieltä taas jotain läks mukaan.

 H&M:stä löyty vihdoin ihan simppeli silkkinen aamutakki. Perusmusta ilman mitän ylimääräisiä härpäkkeitä. Tää on ollut jo pitkään hankintalistalla ja onkin ihan mukavaa vaihtelua mun nykyselle aamutakille, joka on jo parhaat päivänsä nähnyt. 19,99 €

 Tää supermukava bombertakki löyty Onlysta ja makso vaan 15€. Toi sopii näin viileemmillä keleillä ihan sisätakkina, mutta voin vaan kuvitella, kuinka mukava toi on jonain kesäiltana! 

 Kicksistä löyty contour paletti. Hintaa oli 26,50€. Nyt ei tarvi muuta kuin alkaa vähän testailemaan kyseistä tuotetta, kyseessä on kumminkin ensimmäinen kerta, kun mä mitään contourjuttuja ostelin :-D

 Viimeisenä mun lempparit, eli farkut Onlysta. Nää ei ollut pahan hintaset siihen nähden, että näissä oli kaikki, mitä mä halusin! Nää on supermukavat päällä, niissä on ihan mun lemppari yksityiskohta, vetskarit lahkeessa. Takataskut on myös kivat, sillä nekin on vähän erilaiset, kuin perus farkuissa :-) Näillä oli hintaa 34,99€, mutta 10 prosentin alennuksen jälkeen hintaa niille jäi 31,49€!

Tässäpä mun ostokset tällä kertaa, mitäs tykkäätte? :-) Hyvää alkavaa viikkoa teille!

2 kommenttia:

  1. Ostin ton saman paletin neidin antamal lahjakortil ja se on paras 💗 ja toi aamutakki...tarvin !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai ostit! No hyvä, et on hyvä <3 Aamutakki on kans aika paras<3

      Poista