maanantai 13. maaliskuuta 2017

Kuulumisia

Heippahei, ajattelin tulla tänään kirjoittelemaan vaan tälläsen höpöttelypostauksen. Aina ei tarvi olla jotain tiettyä aihetta tai teemaa postauksella, ja mä tykkään itekkin lukea muitten blogeista ihan näitä perus kuulumispostauksia :-) Ei oo ihan hirveeseen tahtiin viime aikoina tullut postauksia, vaikka ideoita mulla kyllä on. Ne on jäänyt vaan toteutusta vaille, joko huonon sään takia niin, ettei ole saanut kuvia otettua tai sitte vaan ajan puutteen vuoksi! Tänään käytiin kuitenkin Tarun (klikatkaa ittenne ihanaan blogiin!) kanssa vähän ottamassa kuvia ja tietty meidän tuurilla se aurinko meni just pilveen eikä enää suostunut näyttäytymään :-D Tarkotus oli saada nättejä keväisiä ja aurinkoisia kuvia, mutta näistä jäi nyt se aurinkoisuus pois ja oli meillä kyllä ihan pirun kylmäkin :-D Kuvat saatiin otettua, ja sen jälkeen kierreltiin vielä vähän kauppoja.
Nää on ihan mun lempparikorvikset tällä hetkellä!
Mitä muuta mulle tällä hetkellä kuuluu? Pääsääntöisesti hyvää, koulussa vaan en jaksais yhtään olla. Jotenkin motivaatio on ihan hukassa, enkä millään jaksais siellä kuluttaa aikaani. Huhtikuun puolella ois tiedossa ensimmäinen uusintatenttikin. Noh ihan hyvin mä oon pärjännyt, jos vasta tässä vaiheessa opiskelujani joudun jonkun tentin uusimaan :-D Onneks mulla on koulua vaan kolmena päivänä viikossa, mutta se kolmekin tuntuu ihan liian paljolta...
Töissä sensijaan viihdyn paremmin kuin hyvin ja meen sinne aina mielelläni. En malta oottaa toukokuun alkua ja sitä, että koulu loppuu ja pääsen tekemään pelkästään töitä. Ilokseni sain myös kuulla, että mullakin on kesäloma! Tosin "vaan" noin viikon mittanen, mutta se kuullosta musta oikein hyvältä, sillä luulin, että mulla ei ois ollenkaan lomaa :-D Oon kerennyt jo suunnitella mun lomaviikon: etelänmatka, mökille, miljoonille festareille, risteilylle, löhöilyä ja muutama kaupunkiloma. Ainiin, emmä ehkä pysty noita kaikkia toteuttamaan viikossa! Mulla on ihan hirveä matkakuume ja jos kaikki menis toivotulla tavalla, niin päästäis ehkä kesällä Tonin kanssa etelään. Oon kyllä yrittänyt olla innostumatta asiasta liikaa, mutta kaikkihan sen tietää, että se on myöhäistä :-D Kesään on kumminkin vielä (valitettavasti) jonkin verran aikaa, joten kerkiän ihan hyvin suunnitella kaikessa rauhassa, miten sen vietän :-)

Nyt me kumminkin jatketaan iltaa vähän herkutellen ja katotaan jakso tai pari Pakoa Tonin kanssa, ihan sen kunniaks, että Toni sai töitä tänään, jee<3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti