sunnuntai 13. marraskuuta 2016

Isänpäivä

Moi. Kuten kaikki tietää, niin tänään vietetään isänpäivää. Mun osalta se meni leipoessa ja vaaria ja mun iskää juhlistaessa <3 Aamupäivällä tehtiin mun siskon kanssa kakku valmiiks, minkä jälkeen mentiin mummolle ja vaarille syömään. Sen jälkeen tultiin kotiin ja syötiin äitin ja iskän kanssa meidän tekemä kakku ja annettiin iskälle meidän lahja, mikä osukin aika nappiin! Meidän lahja oli se, että tehtiin lahjoitus Olympiastadionille, jotta meidän iskän nimi kirjotetaan/kaiverretaan sen seinään, kuhan se valmistuu. Lisätietoa asiasta saa täältä! Toi oli siks meidän mielestä hyvä lahjaidea, koska me ollaan iskän kanssa käyty kattomassa jalkapallopelejä tuolla, äiti ja iskä on käynyt muutamilla keikoilla ja sen lisäks iskä on myös juossut sen maratoninkin, mistä tossa sivulla puhutaan :-) Iskä oli tosi tyytyväinen lahjaan! Hyvä lahjavinkki myös muille, ketkä jotenkin on kinnostuneita stadionista :-)

Nyt mä oon niin ähkyssä kaikesta kakun syömisestä, että huhhuh. Ei kyllä enää iltapalaa tänään tarvi. Kohta mä varmaan jo suuntaan untenmaille, kun oon jotenkin ihan poikki.

4 kommenttia:

  1. Hitsi ihana lahja! Ja toi kakku sairaa hieno :)

    millatt.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Oi vitsi kuulostaa kyllä ihanan rennolta isänpäivältä! :-)<3

    adaemmimaaria.blogspot.fi

    VastaaPoista