torstai 10. marraskuuta 2016

70 days left

Moi! Tänään on tasan 70 päivää jäljellä johonkin, mitä ootan enemmän kun vähän aikaan oon oottanut. Nimittäin tammikuun 19. päivänä mä hyppään lentokoneeseen ja lennän Berliinin mun hyvän ystävän, Emman luokse<3 Eikä siinä vielä kaikki, me mennään kaiken lisäks Green Dayn keikalle! Emma muutti syksyllä Berliiniin opiskelemaan ja kun Green Day julkasi keikkapäivät ja -paikat niin liputhan oli jo tilattava enakkoon, ettei varmasti jäädä ilman. Ensimmäisen kerran näin Green Dayn livenä Helsingissä Rock the beach festareilla. Silloinkin olin Emman kanssa kattomassa noita ihania herroja. Festarit oli muutenkin tosi siistit, mutta päivän pääesiintyjän takiahan me sinne mentiin. Olihan se nyt ihan helkkarin siistiä nähdä esitys niistä etummaisista riveistä.
Aiemminkin oon maininnut, että musiikki on mulle tosi tärkeetä ja Green day on se mun ehdoton lempparibändi. Niitten biisit herättää mussa niin suuria tunteita, ettei sanoin voi kuvailla. Ja siellä keikalla ne tunteet tulee niin vahvasti esiin, että huhhuh. Kohta tulee taas kerran huudettua ääni käheäksi, naurettua, itkettyä, laulettua ja ennen kakkea nautittua. Keikan lisäks pääsen myös tutustumaan uuteen kaupunkiin, siitäkin oon tosi innoissani, koska musiikin lisäks rakastan matkustelua yli kaiken<3 Ootan tota niin innolla, ettei mitään rajaa!
Tähän loppuun vielä muutama kuva vuoden 2013 Rock the beachistä!




 Tolta keikalta sain myös napattua Billlien plektran, ja se jos mikä on hieno muisto. Se onkin kunnia paikalla meidän uudessa kodissa!


8 kommenttia:

  1. Oi vitsi, kuulostaa kivalta! :-)

    adaemmimaaria.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. niin ihana teksti ❤️en malta oottaa et tuut tänne ja päästää fanityttyöilee ja mölöilee 🌚💚

    VastaaPoista
  3. Voi vitsi, kuulostaapa ihanalta reissulta! varmasti odotat innolla, ystävät, hyvä musiikki ja kiva maa vierailtavaksi on ihan parhautta :)

    http://fiiaelina.blogspot.com.au/

    VastaaPoista
  4. Ei vitsit Green Day on niin hyvä! Olin joskus ihan hulluna niihin. :-D ystävät ulkomailla on rikkaus! Munkin paras ystävä asuu ympäri maailmaa missä milloinkin ja mä menen perässä sinne missä sekin. Vaikka ikävä on kova niin parasta on nähdä pitkästä aikaa ja kaikki on niin kuin ennenkin... <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se kyllä on!<3 Toi on kyllä totta, että aina kun nähään niin kaikki on kuin ennenkin<3

      Poista