tiistai 1. marraskuuta 2016

"If love was a word, I don't understand. Simplest sound, four letters"

Heippa!
Nyt on lomat lusittu ja koulun penkille palattu. Onneks mulla oli vielä maanantai vapaa ja tänään vasta eka koulupäivä. Mulla on taas aika iisi lukkari, mutta toisaalta se merkitsee sitä, että sitä enemmän on tekemistä koulun jälkeen vielä kotona. Huomennakin mulla alkais koulu vasta klo 12, mutta mullapa onkin työhaastattelu heti aamusta! Jännittää kyllä kieltämättä, mutta oon yrittänyt valmistautua siihen parhaani mukaan. Oon miettinyt, mitä sanon ja sitten oikeestaan oon yrittänytkin olla miettimättä asiaa sen suuremmin. Siks kävinkin myös tänään testaamassa meidän talon kuntosalin. Pienihän se on, mutta kyllä se asiansa ajaa ja sain ihan hyvän hien pintaan, sykkeet nousemaan ja ajatukset muualle työhaastattelusta.


Sain muuten vihdoin ladattua taas musiikit koneelle ja mun iTunesiin ja nyt taas pystyy seurailemaan mua Last.fm:ssä :-) En vaan kestä, kun aloin piitkästä aikaa kuuntelemaan noita biisejä ja voi herran jestas mitä muistoja ja fiiliksiä tietyistä biiseistä tuli. Taisin jopa muutaman kyyneleen päästää. Oon niin sellanen ihminen, joka elää musiikin kautta tosi paljon. Vaikka ite en todellakaan osaa esim. soittaa mitään soitinta :-D Muistan parhaiten asioita ja tunteita musiikin kautta. Esim. kun kuulen jonkun biisin, muistan välittömästi, mitä mun elämässä on silloin tapahtunut, kun kyseistä biisiä on tullut kuunneltua. Nään ja koen sen tilanteen uudelleen. Mun mieleen tulee se fiilis, kaikki tuoksut ja tunteet.
Noh, se siitä herkistelystä, nyt lähen vielä vähän miettimään, mitä sitä huomenna sitten pukis päälle sinne haastatteluun!
Mukavaa alkanutta viikkoa teille :-)

4 kommenttia:

  1. Kyllä nuo loma päivät ja myöhäiset aamut olisi kivoja. Koulussa kun vaan on oltava. Mukaavaa viikonloppua sinulle!

    vinuski.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Mä oon kans täysin ns. tunnekuuntelija musiikin suhteen, joitakin kappaleita en esimerkiksi pysty kuuntelemaan enää ollenkaan, jos oon kuunnellut sitä esimerkiksi todella surullisena :-D Tsemppiä työhaastatteluun ja ihanaa viikonloppua sulle <3

    https://notttwice.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Aivan ihanat nuo sun reenihousut♥!!

    - https://tuulipuikkonen.blogspot.fi/ Welcome to read my new blog !💋

    VastaaPoista