sunnuntai 17. joulukuuta 2017

Mitä sain synttärilahjaks?

Moikka ja mukavaa sunnuntai-iltaa teille! Mulla oli eilen synttärit ja täytin 21 vuotta, jotenkin ei tuntunut synttäripäivältä :-D Ehkä johtu siitä, että menin aamuks töihin ja oli niin hirvee kiire koko päivän, etten ehkä kerennyt ees ajattelemaan koko asiaa. Kiireinen aikataulu mulla oli muutenkin koko päivän, pääsin klo 15 ja jo 15.30 olin kutsunut vanhemmat ja siskot+heidän kumppanit kahville. Hyvin kerkesin kuitenkin kotiin  ja juotiin kahvit ja vähän herkuteltiin. Tai no, mä join glögiä koska 21 vuoden aikana en oo oppinut juomaan kahvia :-D Jos teitä kiinnostaa mun viime vuoden synttäripostaus, missä kerroin 20 faktaa musta vanhojen kuvien kera, käy ihmeessä lukasemassa se tästä! Tänä vuonna ajattelin tehdä postauksen siitä, miten mua tänä vuonna muistettiin synttärien johdosta :-)
Suklaata on aina kiva saada...ja syödä!
 Ehkä maailman sulosin kortti!
Nää tulee niin tarpeeseen!
Tonilta sain ihan superhyvät kuulokkeet ja ruusukimpun<3 Kaikkein parasta on se, että oon valittanu ehkä max. 2 kertaa tarvitsevani uudet kuulokkeet, koska nappikuulokkeita on niiin huono käyttää, ja Toni muisti tän vielä monen kuukauden jälkeen. Muisti jopa että haluaisin langattoman! Olin jotenki tosi otettu tästä lahjasta.
 Hyvä sattuma ja sain Viiviltä Spotify premiumin! Hennalta saadusta arvastakin sain voiton, wuhuu!


Ihania lahjoja kaikilta ja oli ihanaa viettää aikaa yhdessä<3 Illalla jatkettiin vielä Viivin kanssa juhlimista Kouvolan yöelämässä :-) Nyt mä jatkan leffan kattomista ja herkkuiltapalan väsäämistä, mukavaa alkavaa viikkoa teille!

2 kommenttia:

  1. Oooh toi kortti on ylisöpö! Yks lahja oottaa vielä täälä, pitäs nähä jotta saat sen ♥.

    VastaaPoista