tiistai 12. joulukuuta 2017

Jouluinen sisustus 2017

Heiii mä oon täällä taas! Viimesestä postauksesta on kulunut jo yli kuukausi, mutta nyt mun postaustahti alkaa taas normalisoitua. Eilen oli nimittäin opinnäytetyön luonnosversion palautus, mikä tarkoittaa sitä, että työ on enää pieniä viilauksia vaille valmis :-) Tällä viikolla pitää vielä opponoida jonkun toisen oppari ja perjantaina esitellä oma työ seminaarissa. Huh, kyllä eilisen palautuksen jälkeen olo keveni ihan tajuttomasti, en ees ollut ajatellut, että työ vaikuttaa niin paljon muhun! Mutta nyt, se siitä opparista ja meidän jouluisen sisustuksen pariin<3

 Samanlainen kuva kuin viime vuoden jouluinen sisustus-postauksessa! Mutta noi valot on niin kivat tossa! Ja jos totta puhutaan ne on ollut siinä koko vuoden :-D Mutta nyt vasta oon alkanut pitää niitä päällä!
Okei, suklaakalenteri ei oo ehkä mikään sisustuselementti, mutta kyllähän se nyt joulun tuntua tuo.

 Kynttiläasetelmat on myös vaihtunut jouluisempiin väreihin, enää puuttuu tulitikut, että pääsen vielä polttamaan noita!

Nääkin valot on ollut meillä makkarissa jo syksystä asti, kun nää ostin. Mut nyt kun joulu lähestyy ne tuo enemmän ja enemmän sitä joulufiilistä. Noi on musta ihan tosi tunnelmalliset, enkä voinut jättää niitä kauppaan, sillä ne makso vaan noin kympin verran!
Jouluverhot! Ympäri vuoden meillä on noi harmaat verhot, mutta eilen lisäsin niiden sueraks postiin saapuneet punaset verhot. Ne näyttää just siltä, miltä niitten ajattelinkin näyttävän! Tilasin verhot H&M:ltä eikä hintaa ollut juuri yhtään.
Tämä pieni joulutonttu<3 Maailman söpöin, äiti osti tän mulle viime vuonna. Tänä vuonna se pääs samalle paikalle kuin viimekin vuonna
Viimeisimpänä mutta ei vähäisimpänä. Jouluiset tyynynpäälliset. Oisin halunnut jo viime vuonna punaset sohvatyynyt, mutta en löyänyt mistään/saanut aikaseks niitä hankkia. Nyt kun Veturissakin on H&M home, ajattelin, että sieltä varmasti löytyy! Noh, löytyhän sieltä...yksi kappale :-D Joten toisen jouduin tilaamaan netistä verhojen kanssa. Mun mielestä kaks kappaletta on just hyvä määrä, ei tuu liian punasta!


Vielä puuttuu sisustuksesta perinteiset joulukukat, jouluinen pöytäliina ja tietysti joulukuusi, mutta kaikki aikanaan :-) Punasen ja harmaan yhdistelmä on mun mielestä tosi kivan näkönen ja oon enemmän kuin tyytyväinen tähän sisustukseen, miltäs teidän silmään näyttää? :-) Nyt mä lähen alottamaan siivoilua, palataan taan!





2 kommenttia:

  1. Jouluverhot on kyllä ehkä sellainen asia, mikä on mun mielestä joulusisustuksessa pakko olla! :D Tai siis ainakin, että ne sopii hyvin muuhun joulusisustukseen (mitä ei yleensä tapahdu, muutakuin vaihtamalla ne verhot... :D) Itsellä vielä etsinnässä meidän kodin ensimmäiset jouluvalot, katsotaan meneekö ensi jouluun, kun ei mieleisiä tunnu löytyvän :---D

    www.hennam.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, niitten on kyllä sovittava muun sisustuksen kanssa yhteen :-)Toivottavasti teille löytyy kivat valot jostain!

      Poista