perjantai 29. joulukuuta 2017

Joululahjat 2017

Heippa ja jatketaan lahjalinjalla vielä tää postaus :-D Edellinen postaus oli synttärilahjoista, mutta tänään esittelen mun joululahjoja, sitten saakin lahjat riittää taas vähäksi aikaa! Sain tänäkin vuonna tosi kivoja lahjoja, ja kaikki oli tosi hyödyllisiä ja tarpeeseen tulevia. Jälleen kerran mun läheiset oli osannu kuunnella ja poimia mun puheista niitä asioita, mitä haluan ja tarvitsen :-)

Vaatteita! Maailman ihanimmat pörröhousut, jotka mulla on tälläkin hetkellä päällä, samoin kun uudet villasukatkin :-) Kaikki me lapset ja meidän kumppanit saatiin puumalasukat :-D (Meillä on siis mökki Puumalassa). Uusi Peak performancen huppari. Noi on ihan parhaita huppareita, ja toi on ihan mun värinen!
 Lapaset, joissa on nahkaset kohdat tossa kämmenen kohdalla. Kätevät ja mukavat kädessä :-)
Tää oli yhteinen lahja mulle ja Tonille. Tykätään pelata lautapelejä ja tää on varmasti hauska! Tätä ehkä koitetaan porukalla uudenvuoden aattona :-)
 Lahjakortteja. Kicksiin, kenkäkauppaan, alusvaateliikkeeseen ja vielä vinopino elokuvalippuja! Kaikki tulee kyllä tarpeeseen<3
 Aivan ihania rasvoja, ne on niin hyväntuoksusia ja söpön pakkauksen lisäksi itse rasvakin on jotenkin tosi nättiä! Nääkin tulee enemmän kuin tarpeeseen<3 Ja noi pinsetit, missä on valo. Niin kätevät, että oikeesti tekee mieli nyppiä kulmakarvoja :-D
 Ihana Kalevalakoru<3
 Tietysti myös suklaata!
 Käsipyhkeet ja niiden lisäksi samanlaiset kylpypyyhkeet saatiin Tonin mummolta :-) Torkkupeittoja ei voi koskaan olla liikaa ja toi on tosi mukavan tuntunen! Nätti kynttilä ja söpö lehmäpehmo :-)
 Rikkaimuri, siihen akku ja leivänpaahdin! Kaikki onkin jo päässyt kovaan käyttöön :-)
 Niin sulonen joulukukka<3
Muumilautasia saatiin kaks kipaletta. Multa löytyy myös muumimukeja, mutta viime vuosina oon panostanut enemmän lautasiin ja kuppeihin, koska kumpikaan meistä ei juo kahvia eikä teetä, ja kaakaotakin tosi harvoin! Myös puisia keittiövälineitä saatiin, ne on musta paljon kivempia kuin muoviset tai metalliset :-)

Tälläistä tänä vuonna! Näiden lisäks saatiin tosi monta arpaa, mutta ne kerettiin raaputtelemaan ennen kuvien ottoa :-D Toivottavasti muistin nyt kuvata kaikki lahjat! Iso kiitos kaikille, ketkä mua lahjoilla muisti<3 Seuraava postaus ei tuu taas olemaan lahjapostaus, lupaan sen :-D Yritän taas palailla mahdollisimman pian :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti