sunnuntai 23. heinäkuuta 2017

Toukokuusta tähän päivään

Heippa! Taas ois pitkästä aikaa vuorossa kuvia snäpin puolelta :-) Edellisestä onkin jo aikaa, joten nää kuvat on aikaväliltä toukokuusta tähän päivään. Kuvia siis riittää :-D

1. Mitäpä tohon lisäämään. 2. Sinuhesta saa niin hyviä wrappeja, ettei mitään rajaa! 3. Onhan noi tarrat nyt hauskoja. 4. Mmm namnam. 
5. Päivä korkeasaaressa. 6. Alkukesän terdeilyä. 7. Kohta Weekend festival! 8. Käveltiin baarista kotiin :-D Ei menny ku muutama tunti.
9. Betonyssa viinillä. 10. Välillä mietin, onks noi ihan normaaleja. 11. Toni kokkailee. 12. Ei se oikeesti oo mun orja<3 
13. Mikäs sen parempaa, kun viettää ilta päivystyksesä. 14. Aina se Tuuti roikottaa jalkaansa. 15. Love<3 16. En kyllä lukenu, mut toi kirja on paras!
17. Kitarajätski, niin parasta! 18. Ei nyt ehkä ihan afroa kuitenkaan. 19. Tää on omalla tavallaan niin kiva reeni, mutta samalla niin kauhea :-D 20. Tarun synttäreitä juhlistamaan<3

21. Pitkästä aikaa Kettumäellä. 22. Jep, ei huvittanu enää tehä ruokaa. 23. Mökille juhannuksen viettoon. 24. Oli muuten hyvää ahventa!
25. Tää oli kiva yllätys meidän piknikille :-) 26. Mun ehdoton bravuuri, Titan salsakana! 27. Työporukan kanssa syömässä ja viinillä. 28. Toi on kyllä oikeesti varmaan Caran paraskaveri :-D
29. En muuta haluis tehäkkään, kun kattoa vaan päivät pitkät Täydellisiä naisia! 30. Kiva saada tunnustusta hyvin tehdystä työstä<3

Tälläsiä kuvia tällä kertaa. Mun piti julkasta tää jo eilen, mutta kuvanmuokkaus, tekstin ja kuvien asettelu ja lopulta nettiyhteys oli kaikki mua vastaan :-D Tänään onnistuin kuitenkin paremmalla menestyksellä! Kohta mä hipsinkin taas töihin ja toivon, että päivä menee nopeesti. Palaillaan taas pian, oottelen yhen paketin postista ja sen jälkeen ajattelin tehdä teille postauksen mun viimeaikaisista hankinnoista!

4 kommenttia:

  1. Arkikuvia on mun mielestä aina tosi hauska katella! Niissä on usein kivoja pikku hetkiä bloggaajan elämästä. Teillä on kyllä tosi ihana koira 😍
    Kiva blogi muutenkin, liityn lukijaksi :)

    Sara V

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näinhän se on :-) Kiitos, ne kyllä on ihania<3 JA kiitos paljon!

      Poista
  2. Kiva postaus!! Oon niin samaa mieltä tosta että porrastreeni on yhtä aikaa maailman hauskinta ja maailman kamalinta :D

    https://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista