tiistai 11. heinäkuuta 2017

Meidän parveke

Heippa taas! Tänään mä ajattelin tulla esittelemään meidän ihanaa parveketta. Vaikkakin parveke on vielä keskeneräinen, niin uudet parvekekalusteet teki siitä jo paljon valmiimman näköisen. Tän lisäks siellä voi nyt oikeesti viettää aikaa, kun ei tarvi istua lattialla :-D Oonkin melkein joka aamu syönyt aamupalan parvekkeella ja istuskellut muutenkin siellä :-)

Kalustesetti on ostettu K-citymarketista ja hintaa sille jäi alennusten jälkeen vaivaset 85€!
Tästä kuvasta näkee vähän taustalta, kuinka ankee toi parveke oli. Yks pieni Ikean pöytä, minkä päälle oli kerääntynyt vähän krääsää :-D Mitään ennen-jälkeen kuviahan mä en älynnyt ottaa, mutta kyllä tosta käsityksen saa!
Tältä se kalustesetti näyttää sitten koottuna, ja mä rakastan tota<3 Toni kasas yhden tuolin ja mä kasasin ton pöydän ja toisen tuolin (melkein) kokonaan itse. Kaapeista löyty vielä pari ylimäärästä sohvatyynyä, ja mun mielestä ne sopii aika kivasti noihin tuoleihin :-)
Näitä mun kasveja oon kasvatellut jo pidemmän aikaa, mutta onhan ne aika yksinäisiä ollut tuolla parvekkeella. Näissä kahdessa korissa kasvaa auringonkukkia!
Nää oisin halunnut parvekkeen kaiteelle, mutta en oo vielä onnistunut löytämään sellasia pidikkeitä, mitkä sopis tohon meidän kaiteeseen. Vasemmassa ruukussa kasvaa kaliforninan tuliunikkoa ja oikeessa kasvaa krasseja :-) Oon niin ylpee, että noi oikeesti läks kasvamaan, enkä oo vielä onnistunut tappamaan niitä :-D  Ja toi kastelukannu, rakastan lehmiä ja toi on ehkä söpöin ikinä<3 Sain ton Tarulta tuparilahjaks!
Mäntylaatat oon ostanut Clas Ohlsonilta, aina pikku hiljaa kun lompakko on antanut myöten :-D Eihän kaikkea tarvi heti saada. Ostin ekat kaks pakettia, kun niistä oli joku tarjous, eikä ne maksanut kun vähän reilu 7 euroa. Seuraavan kerran kun menin ostamaan, oli niissä taas normi hinta, 9,99 euroa, just mun tuuria! Onneks saan niistä 10% alennusta, koska satun työskentelemään samassa kauppakeskusessa!
Ja loppuun vielä kuva siitä keskeneräisestä päädystä :-D Kuten huomaa, laattoja puuttuu vielä jonkun verran ja vähän on vielä siistimistä. Ideoita mulla on kyllä vaikka muille jakaa, mutta pitää vielä ootella palkkapäivää! Mitäs te tykkäätte meidän parvekkeesta? :-)

Ps. En oo unohtanut sitä valokuvaushaastetta, se vaan oottaa tuolla luonnoksissa kaikkia kuviaan, mutta enköhän mä saa sen jo lähiaikoina julkaistua :-)

12 kommenttia:

  1. Kiva parveke teillä! Vois tehä meijänkin omasta postauksen vaikkei se kauheen kummonen ookkaan. :)

    nooraemiliaaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tee ihmeessä, musta ainakin on kiva lukea sisustuspostauksia :-)

      Poista
  2. Oi kun ihanan näköstä sun parvekkeella! Haluisin iteki vähän sisustaa tota omaa partsia, mutta en oikeen viitsi kun tästä tahtoisin isompaan asuntoon muuttaa piakkoin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-) Ainakin voit kehitellä ideoita sitten tulevaa parveketta varten!

      Poista
  3. Oi miten kivat noi tuolit!<3 Sopii hyvin :)

    http://jeannays.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Nuo mäntylaatat on tosi kauniit, ne muuttaa tuota parvekkeen ilmettä tosi paljon! :) Tykkään myös kalusteista! :)

    VastaaPoista