lauantai 10. kesäkuuta 2017

Korvapuusteja

Moi! Mä ajattelin tulla jakamaan mun positiivisuutta vähän teillekkin näin lauantaipäivän kunniaksi. Eilinen oli niin kiva päivä. Enkä edes tehnyt mitään kummempaa. Vietin löhöpäivän, joka tuli todellakin tarpeeseen. Nukuin rauhassa ilman, että kello ois herättäny. Makoilin pitkään sängyssä ja katoin ekan jakson Orange is the new blackin uusimmasta kaudesta. Söin vähän ja käytiin Caran kanssa lenkillä. Tein hyvää ruokaa ja otin vielä päikkäritkin. En tiedä miks toi eilinen oli niin rentouttava, ehkä siks että vietin sen mun lapsuudenkodissa. On se kuitenkin ihan erilaista olla täällä, kuin omassa kodissa. Vaikka pidän tätä kyllä vieläkin mun oikeana omana kotina<3 Tääkin päivä pitää sisällään kaikkea mukavaa, ollaan menossa mun siskojen kanssa keilaamaan! Saas nähä mitä siitä tulee :-D
Kuitenkin mun eilisen illan vielä kruunas ite leivotut korvapuustit. En tiiä miks mun aina tekee mieli leipoa, kun on vähän pidemmän aikaa lapsuudenkotona :-D Ajattelin kuitenkin jakaa teille pikku vinkin, jos tykkäätte ite leipoa korvapuusteja. Mä tein yhen pellillisen normaaleja puusteja ja toisen pellin vähän erilaisempia. Laitoin niitten väliin nimittäin Creme bonjourin uutuutta kaneli ja kardemumma tuorejuustoa! Täytyy myöntää, että ootin vähän parempaa lopputulosta. Ei ne pahoja ollut ollenkaan, mutta ei myöskään mitään tajunnan räjäyttäviä, mitkä syrjäyttäis ne perinteiset! Suosittelen kuitenkin kokeilemaan, jos yhtään kuulostaa hyvältä :-)


Nyt mä haen ittelleni puustin välipalaks ja rupeen valmistautumaan iltaa varten! Mukavaa viikonloppua :-)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti