perjantai 2. helmikuuta 2018

Kuohujen kuvailua

Näin helmikuun alkuun onkin sopivaa tehdä postaus tammikuun viimeisestä päivästä. Kyseessä ei ole mitään erityistä, oli nätti aurinkoinen pakkaspäivä ja päätin vihdoin mennä ottamaan kuvia läheiseltä tehdasalueelta. Tää mun on pitänyt tehä jo pidemmän aikaa, mutta oon oottanut sitä aurinkoa, mikä taiskin näyttäytyä sen yhden päivän ajan :-D
Se, minkä takia sinne halusin mennä ottamaan kuvia, on noi siistit kuohut, kun tehdas juoksuttaa vettä! Tietysti ne on paljon hienommat livenä, eikä kuvista nää, miten kovaa toi vesi oikeesti menee ja kuohuu. Joten jos liikut Kouvolan alueella, ni mee ihmeessä kattomaan!




Nyt mä lähen valmistautumaan töihin ja viikonlopun viettoon! Lauantaille mulla onkin hauskoja suunnitelmia, mutta katotaan josko mä saisin siitä ihan oman postauksen :-) Hyää viikonloppua teille<3

5 kommenttia:

  1. Vitsi tuo toinen kuva on jotenkin super kiva!

    https://juuulihei.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Kuohujen katselu on ihanan rauhoittavaa :) Mulle tulee näistä kuvista heti mieleen yksi kodin lähellä oleva koski, jossa etenkin kesäisin oon usein istunut lukemassa tai muuten viettämässä aikaa. Ihanaa viikonloppua sullekin ♥

    ♥: Linda/Revontulipalo

    VastaaPoista
  3. Olipa hienon näkösiä kuvia!

    https://tervetuloa-maailma.blogspot.fi/

    VastaaPoista