tiistai 16. tammikuuta 2018

Uusia luomivärejä!

Moikka taas! Tänään tuun esittelemään teille ensimmäisen ostoksen, minkä ostin joululahjaksi saadulla lahjakortilla Kicksiin. Mä tykkään käyttää lahjakortit aina johonkin sellaseen, mitä en välttämättä muuten raaskisi ostaa. Ja niin tein tälläkin kertaa, kun ostin ihanan luomiväripaletin, mitä oon jo katellut monta kuukautta. Paletti maksoi 18.90€, ei hirmu kallis, mutta en oo silti raaskinut aiemmin sitä ostaa :-D

Kyseessä on siis Viva la divan metallic paletti, ja noi värit on vaan jotenkin niin ihania! En oo vielä päässyt kunnolla testaamaan noita, mutta uskon, että noi näyttää yhtä hyvältä silmissä kun tossa paketissakin :-)
 Mulla on muitakin Viva la divan tuotteita ja ainakin ne on ollut mun mielestä tosi hyviä ja sopinut mulle hyvin. Odotukset on siis korkeella myös näitä luomivärejä kohtaan. En osaa päättää mikä noista väreistä on mun lemppari, noi on kaikki jotenkin niin ihania :-D Nyt ei muuta kun testailemaan!

Onko sulla kokemuksia tästä paletista ja mikä on sun lemppari noista? :-)

4 kommenttia: