tiistai 2. toukokuuta 2017

Mitä odotan mun kesälomalta

Heippa! Täällä kirjottelee niin ilonen ja tyytyäinen tyttö, ettei mitään rajaa :-) Aamulla oli vika tentti, mitä teinkin melkein kolme tuntia ja toivon parasta, että se menee läpi. Sen jälkeen kävin palauttamassa kirjat koulun kirjastoon, sillä niitä en enää tarvi, munhan lukuvuosi päättyi tänään. Toisin sanoen mun kesäloma alko! Wuu, oon niin happy! Miten voikaan tulla näin vapautunut olo ja iloinen mieli siitä, että tietää koulun jatkuvan vasta ihan elokuun lopulla. Tottakai mulla on töitä kesän ajan, mutta se ei mua haittaa, sillä viihdyn siellä niin hyvin. Tänään saatiin myös vahvistetut lomat töistä, ja mä vietän lomaa töistä noin viikon verran elokuun alkupuolella :-)
Vaikka oon herännyt jo ennen seittemää, oon ihan pirteä. Oon kerennyt jo tehdä ruuan, pestä pyykkiä, siivoilla vähän ja parit kuvatkin kävin nappaamassa tähän postaukseen. Hauskaa, että kesäloman alkuun sattu näin nätti päivä, tuollahan on ihan kesä! Tosin eihän sitä koskaan tiiä, vaikka huomenna taas satais lunta, niinkun viikonloppuna :-D  Nyt kun oon hehkuttanut mun kesän alkamista ja koulun loppumista, niin ajattelin listata tähän muutamia asioita, mitä haluan/aion kesällä tehdä.
Rentoudu
Ota aurinkoa
Urheile
Nauti Weekend festareista (En malta oottaa<3)
Lue kirjoja
Käy mökillä niin paljon, kun mahollista
Käy Särkänniemessä
Nollaa mieltä ja kerää voimia seuraavaa lukuvuotta varten, mikä tulee olemaan rankka
Ota paljon valokuvia
Matkusta ulkomaille, jos vaan rahatilanne antaa mahdollisuuden siihen
Nauti ulkoilmasta ja (toivon mukaan) hyvistä ilmoista
Käy töissä ja säästä rahaa mahdollisimman paljon

On toki muitakin toiveita, mutta tossa päällimmäiset! Nyt mä vähän rentoudun, siivoan lopuun ja lähden lenkille. Eihän tälläsellä ilmalla voi pysyä sisällä! Mukavaa alkanutta viikkoa teille :-)

2 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus ja ihania kuvia! Itsekin käyn ehkä jossain huvipuistossa ja jos kesätöitä saan nii tavoitteena myös säästää rahaa...

    Http://mmarmoritaivas.blogspot.fi/

    VastaaPoista