keskiviikko 10. toukokuuta 2017

Kuulumisia snäpin puolelta

 Ajattelin tulla taas pitkästä aikaa snäppikuulumisten kera tänne höpöttelemään. Viimeks oon laittanut kuvia snäpistä tänne maaliskuun alussa (eli siisbhelmikuun snäpit), joten tästä tuleekin aikamoinen kuvapläjäys, mutta ei kai se haittaa :-)
 Onnistunut meikki, hiukset ja asu -> selfien paikka || Joo o, sohvapöytä missä ois pelkästään tulppaanit..tällä hetkellä siitä löytyy naamarasva, pelikortit, huulirasva, pleikkarikapulat, banaani, kaks juomapulloa, muki ja kurkkupastilleja. Pitäis taas siivota. || Tuutin lemppari kyttäyspaikka. || Ihana kahvila, missä käytiin Emman ja Julianin kanssa maaliskuussa!
 Tosiaan kauden viimenen peli, sad || Ihanaa ruokaa äitillä || Ja ihanaa ruokaa MeiLokissa, pitäis taas kyllä päästä tonne syömään. || Aika söpö Cara
 Henkilöstöhallinnon tehtävä, mistä sain 10/10. Vastoin odotuksia tää viimenen jakso meni tosi hyvin, tähän mennessä kaikista kursseista tullut 4 ja vielä pari arvosanaa saamatta! || Taiteilin ittelleni mun mielestä tosi kivan kalenterin mun bullet journaliin. || Pääsin vihdoin ekaa kertaa kattomaan mun enon bändin keikkaa, oli muuten huikee!
 Amarillossa syömässä, oli muuten hyvää.|| Mitäpä tohon lisäämään..|| Toni ei ottanu mitään riskejä, ku sanoin että mul on kauhee nälkä. Se nimittäin tietää, että kun mul on nälkä, niin helposti palaa pinna. En silti oottanu ihan kymmentä hodarii :-D Ja ei, me ei jaksettu syyä kaikkia. || Olihan ne heti saman illan/yön aikana koottava. Ostettiin siis tv-taso ja mulle kirjotuspöytä + muita vähän pienempiä asioita.
 Ihan selkee sydän. || Tästäkin tosiaan rapsahti arvosanaks se 4 ja en vois enempää olla tyytyväinen || Meillä on kauhee koirakuume (varsinkin dalmiskuume), joten päätin lieventää sitä vappupallolla :-) || Äiti ja Viivi päätti yllättää mut vielä isommalla pallolla, mikä on ehkä kaikkein söpöin, rakastan lehmiä<3
Mun mielestä Tuuti on tässä ihan ylisöpö, varmasti söpöin kuva, minkä oon ikinä siitä ottanu! || Ja tässä mä, menossa viime sunnuntaina töihin. || Ja mun eilinen projekti, minkä sain kyllä kunnialla loppuun ja aika nopeesti vielä! Paljon kyllä läks taas vaatteita roskiin/kiertoon.

Tässä siis ois mun snäppejä maaliskuusta tähän päivään :-) Toivottavasti jaksoitte lukea ja katsoa, vaikka tästä tulikin aika massiivinen postaus! Mä lähen nyt valmistautumaan töitä varten, palataan taas :-)

6 kommenttia:

  1. Kiva postaus! Toi lehmäilmapallo on ihana :D

    VastaaPoista
  2. Oi, olisin itse halunnut myös vappupallon - etenkin toi lehmäpallo on aivan ihana <3 Muutenkin tälläiset postaukset missä esitellään kännykästä/snäpistä kuvia ovat aina tosi kivoja ja mielenkiintoisia. Antaa vähän uutta näkökulmaa perus arkeenkin :-)


    http://serendipityriina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mutta ens vuonna sitten :-) Kiitos, kiva kuulla että tykkäsit<3

      Poista
  3. Tosi kivoja kuvia ja mielenkiintoinen postaus.. pitäisköhän itekki tehä joskus tällane.

    Http://mmarmoritaivas.blogspot.fi/

    VastaaPoista