torstai 27. huhtikuuta 2017

Pikkuhiljaa helpottaa

Nimittäin stressi ja ajan puute kaikkea kohtaan. Mulla on tänään vapaapäivä, tosin se pitää käyttää lukemiseen. Oon silti ihan hyvällä mielellä. Ei haittaa, että joudun vielä opiskelemaan, koska kyseessä on ehdottomasti mun lemppari kurssi koko AMK:n aikana :-D Mulla on enää kaks tenttiä jäljellä ja sit koulu on tältä vuodelta ohi. Tai no itseasiassa kolme, koska mulla on vielä yks uusinta odottelemassa. Kivan viikonlopun ja vapunkin odottelu nostaa mielialaa :-) Ainut huono puoli on se, että mun vika tentti on heti vapun jälkeen tiistaina, niinku miks? Ei siinä oo mitään järkeä, kuka muka kerkee lukea :-D Kyseessä vielä sellanen aihe, mistä en ymmärrä sitten yhtään mitään! Kaikki kurssitehtävät, ryhmätyöt ja esitykset on tältä lukuvuodelta ohi. Eli kuten otsikkokin kertoo, pikkuhiljaa alkaa helpottaa :-) Kohta saan vaan keskittyä töihin ja kesän viettoon, samalla mulla jää myös enemmän aikaa blogille! Ne ketkä mua seuraa snäpissä, näki varmaan mun mystoryssa kuvan kirjasta aiheella tilinpäätösanalyysi. Mun onnekseni tentti oli suht helppo ja kurssin muut tehtävät on mennyt hyvin ja sain kurssiarvosanaks 3, joten oon tyytyväinen! Se luo taas uskoa muita tenttejä ajatellen :-D Ajattelin vaan tulla jakamaan tänne vähän mun hyvää mieltä ja vähän helpottanutta oloa :-) Mulla on monta luonnosta ja sitäkin enemmän ideoita, joten malttakaa vielä hetki tätä pientä blogihiljaisuutta, kyllä niitä postauksia taas alkaa kohta satelemaan :-) Nyt mä jatkan lukemista ja toivotan teille hyvää kohta alkavaa viikonloppua ja vielä sen jälkeistä vappua<3 Palaillaan ens viikolla!

8 kommenttia:

  1. Tsemppiä viimeisiin tentteihin! :)

    tiiaemilia.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Ihanaa tulevaa viikonloppua sullekin Titta! :)

    VastaaPoista
  3. En oo kauaa vielä lukenut sun blogia, joten kiinnostais tietää että mitä opiskelet? :) Mutta tsemppiä sulle ja kohtahan saa nauttia jo kesästä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Opiskelen siis Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulussa taloushallintoa :-) Kiitos!

      Poista
  4. Onnea tenttiin!

    Http://mmarmoritaivas.blogspot.fi/

    VastaaPoista